22 d’agost 2007

Moltes felicitats!

Hui, 22 d'agost, fa tres anys que vaig pujar "Un valencianet al Principat". En aquell moment era un web cutre però amb informació bastant elaborada, especialment pel que feia al blaverisme... Un any després, la pàgina va patir un total rentat de cara, amb algunes seccions noves i d'altres que mai s'han arribat a obrir (ehem!)...

Alguns experiments, com el fòrum, no van eixir gaire bé. Esta vegada ho intente amb el blog, que poquet a poquet va arreplegant algun que altre comentari. De moment estic disposat a tindre molta paciència, ja que el temps m'ha demostrat que poc a poc les audiències pugen. Així, he passat de tindre unes 100 entrades al mes, a tindre'n més de 3.500. I tot això sense actualitzar molt sovint, la veritat.

Us done les gràcies a tots els que em llegiu i us agraïsc, també, la vostra paciència. Gràcies als que afegiu enllaços al meu web i, gràcies, també, als profes que recomaneu la meua pàgina per als vostres alumnes! GRÀCIES per tres anys d'autorealització!!!

2 comentaris:

MCA ha dit...

Os teus primeiros parabéns vêm de Portugal!

MCA ha dit...

Parabéns = congratulations.
I mean, Your first congratulations come from Portugal.
Não sei dizer "parabéns" em catalão...