23 d’agost 2007

Que treballadors, els catalans!


Un dels mites de Catalunya, enfonsat. Catalunya és gossa.

Estic ofuscat: porte una setmana intentant tallar-me els cabells i em resulta extremadament difícil trobar una perruqueria que no haja penjat el cartell de "Tancat per vacances". És més, pràcticament la totalitat dels comerços del carrer on visc han penjat el mateix cartell... Si, és agost, i què? A la gent no li creix el cabell a l'agost? A mi sí! Digueu-me estrany...

A la ciutat d'on jo vinc això no passa. És clar, és una ciutat turística... però Barcelona no ho és? Ah, clar, que els guiris no venen a tallar-se el cabell, supose... En fí, que em sorprén com una capital com Barcelona mor durant un mes... I això que, segons el mite/tòpic, els catalans són més treballadors que ningú!!

2 comentaris:

Felip ha dit...

Els catalans són treballadors i agarrats i els valencians som més arreus que els patos... això són només tòpics que no tenen perquè complir-se, com bé ha quedat demostrat segons la teua experiència. Els tòpics estan bé per a fer la broma i això, però hi ha gent que se'ls pren massa en serio.

Gràcies pel teu comentari valencianet, ens llegim!

Anònim ha dit...

Hauries d'haver anat a la platja i cridar, per favoooor algun perruquer d'urgències a la sorra!!... Això, o bé haver demanat algun voluntari entre els teus veïns, es segur que algun té art amb la tisora!!... M'alegra haver descobert aquest blog, serà perquè jo també sóc una valencianeta al principat i això ja és un punt en comú ;-)