28 d’abril 2007

Benvinguts al blog, valencians, catalans....

Després d'unes setmanes de meditació i davant l'allau de temes d'actualitat que m'agradaria comentar, al final m'he decidit per convertir el web en un blog. La web 2.0. arriba a Un valencianet al Principat! Això significa que necessitaré la vostra col·laboració perquè els que em llegiu de quan en quan em "postegeu" algun comentari. M'agradaria conèixer les vostres opinions sobre les MEUES opinions. Aquesta és la gràcia del blog, no?

A més a més, a partir d'ara intentaré actualitzar el web molt més sovint, amb breus articles comentant l'actualitat o curiositats que trobe interessants. Tot això sempre des de l'òptica valencianista que caracteritza aquest lloc web i amb el mateix objectiu de sempre: acostar les realitats valenciana i catalana. Entre tots haurem de desmuntar els tòpics que giren al voltant d'aquests pobles... no en són pocs! Per si no ho sabeu, aquí estic jo... un universitari valencià estudiant a Barcelona. Puc dir, doncs, que conec més o menys les dues realitats i que, per tant, em veig capacitat d'opinar des d'una visió una miqueta més objectiva que molts dels que, des d'una mirada catalanocèntrica o valencianocèntrica critiquen o jutgen els seus veïns sense cap tipus de consideració.

Això és co-mu-ni-ca-ci-ó! Això és Un Valencianet al Principat. Benvinguts!

3 comentaris:

Comunicador Frustrat ha dit...

hola, benvingut a blogger!

Anònim ha dit...

hola, açò és una prova

Anònim ha dit...

Molt bé, trobo aquesta novetat molt agosarada i trencadora i crec que la gent participarà molt, però un consell: tracta temes polèmics!