10 de maig 2007

Ja m'han arribat les paperetes!

Hui ha vingut un bon home a lliurar-me personalment les paperetes per poder votar per correu el proper 27 de maig. M'ha demanat el DNI i tot, la qual cosa em tranquilitza perquè vol dir que no és tan fàcil fer frau electoral per correu...

Si vosaltres també sou, com jo, valencians al Principat o esteu a la Patagònia o on siga aquell dia, heu de demanar el vot per correu! Ho podeu fer fins al 17 de maig, però no us adormiu perquè llavors us han d'enviar les paperetes i heu de tornar a enviar una carta amb el vostre vot. Bé, dos cartes de fet, perquè ja sabeu que els valencians triem les Corts i l'ajuntament. Només heu d'anar a una oficina de correus propera amb el vostre DNI, parlar amb un simpàtic funcionari de correus i omplir uns fantàstics formularis.

Cal que tothom es conciencie que cada vot compta. Seran unes eleccions molt ajustades, però entre tots podem fer fora al PP. Cada vot suma i no m'estranyaria que guanyarem per un escó només. No podem perdre esta oportunitat!!!